קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

קפטן מדינה (קארי עוף הודו המזרחית)

קפטן מדינה (קארי עוף הודו המזרחית)
קפטן המדינה (הודו המזרחית עוף קארי) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 476 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . אם יש לכם חלפיניו, קמח, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו קאנטרי קפטן צ'יקן, קאנטרי קפטן צ'יקן, ו קאנטרי קפטן צ'יקן (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים קלוייםשקדים קלויים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות4חזה עוף ללא עצמותחזה עוף ללא עצמות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניותדומדמניות2(יכול להיות או להרחיק)אבקת קארי (להתאים את הטעם)אבקת קארי (להתאים את הטעם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה או 1/2 כוס מנופה דק פירורי לחם יבשיםקמח לכל מטרה או 1/2 כוס מנופה דק פירורי לחם יבשים1ג'ינג'ר טרי קלופים (נתח 2 אינץ')ג'ינג'ר טרי קלופים (נתח 2 אינץ')11 קילו קישואים,garam masala (להתאים את הטעם)garam masala (להתאים את הטעם)4שיני שוםשיני שום1( חצילים)פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות1חלפיניו, חתוך לקוביות (אופציונלי, לפי הטעם)חלפיניו, חתוך לקוביות (אופציונלי, לפי הטעם)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.