קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

קפסיקום Zunka

קפסיקום Zunka
קפסיקום Zunka עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 117 קלוריות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, בצל, זרעי חרדל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו קפסיקום Zunka-Capsicum Besan Subzi או פריי / Capsicum s, Capsicum Senagapindi Kura ~ Andhra סגנון קפסיקום Besan מערבבים ומטגנים, ו תפוחי אדמה קפסיקום קארי-אלה קפסיקום Subzi (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה או ווק מעל חום בינוני גבוה. מערבבים זרעי חרדל. כאשר זרעי חרדל מתחילים להיסדק, מערבבים בצל. מבשלים 1 דקה, ואז מערבבים בפלפלים ירוקים, כורכום, מלח ואבקת צ ' ילי. להפחית את החום נמוך בינוני, לכסות, ומבשלים 3 עד 4 דקות. מערבבים בקמח חומוס, ערבוב היטב; כיסוי, ומבשלים 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
קמח חומוסקמח חומוס
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
לתיבול בשרלתיבול בשר
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
כורכוםכורכום
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל