קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

קציץ בשר צ'יפוטלה

קציץ בשר צ'יפוטלה
קציץ בשר צ'יפוטלה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 230 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך פלפל, שיבולת שועל רגילה, אורגנו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכונים דומים: קציץ בשר צ'יפוטלה, קציץ בשר צ'יפוטלה מעושן, ו קציץ בשר לאחד.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין קציץ בשר, להסיר 1 צ 'יפוטלה צ' ילה ו 1 כפית רוטב אדובו מפחית; מילואים הנותרים צ ' ילי ורוטב לשימוש נוסף. Chop צ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
רוטב Adoboרוטב Adobo
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
בשרבשר
3
שלב צ ' ילה, רוטב אדובו, בצל, ואת 14 המרכיבים הבאים (דרך חזה הודו הקרקע) בקערה גדולה, ערבוב לשלב.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
רוטב Adoboרוטב Adobo
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים תערובת הודו במחבת כיכר 5 אינץ ' 9 x מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
5
אופים, חשוף, ב 350 במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
כדי להכין ציפוי, לשלב 1/4 כוס רוטב עגבניות, קטשופ, ורוטב חם בקערה קטנה; תערובת מברשת באופן שווה על קציץ בשר. מכסים ואופים 30 דקות נוספות או עד רשם מדחום 16
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
רוטב חריףרוטב חריף
קטשופקטשופ
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
קערהקערה
7
בואו לעמוד 10 דקות לפני חיתוך.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפוטלה ברוטב אדובוצ'יפוטלה ברוטב אדובו0(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים2largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה בצפיפותכוסברה טרייה קצוצה בצפיפות2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה הודו טחוןחזה הודו טחון1(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל רגילהשיבולת שועל רגילה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)