קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

קציצה אסיאתית וזריקת אורז

קציצה אסיאתית וזריקת אורז
כדורי בשר אסיה וזריקת אורז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 452 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 17 מעריצים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם בוטנים קלויים יבשים, כדורי בשר, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו אטריות אסיאתיות, אטריות אסיאתיות, ו אטריות בשר אסייתי לזרוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת nonstick 12 אינץ ' על חום בינוני. מערבבים אורז ורמיצ ' לי ממיקס; מבשלים ומערבבים 2 עד 3 דקות או עד שהאורז מושח קלות.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים מים, מרינדה אסיאתית ותוכן של מנות תיבול מתערובת; מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3
מוסיפים קציצות וגזר; מכסים ומבשלים 15 עד 18 דקות או עד אורז רך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מוסיפים תרמילי אפונה. קוק, חשף 2 עד 3 דקות נוספות או עד תרמילי אפונה הם פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוקטבעות פלפל אדום מתוק
5
מקשטים מנות בודדות עם בוטנים ובצל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.