קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

קציצות הודו מיני עם פסטה גלגל עגלה

קציצות הודו מיני עם פסטה גלגל עגלה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל כדורי בשר הודו מיני עם פסטן גלגל עגלה. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 365 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו רוטב פסטה, אורגנו, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. מתכונים דומים: קציצות הודו מיני עם פסטה גלגל עגלה, קציצות עוף עם פסטה גלגל מיני, ו צלחת פסטה גלגל עגלה.

הוראות

1
הכן פסטה על פי הוראות החבילה, השמטת מלח ושומן.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מלחמלח
2
מסננים ומניחים בקערה גדולה; להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בזמן שפסטה מבשלת, מערבבים פירורי לחם וחלב.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
פסטהפסטה
חלבחלב
4
בואו לעמוד 5 דקות; לסחוט עודף חלב, ומניחים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים טורקיה, פטרוזיליה, בזיליקום, 1 שמן כף, ואת הבא 5 מרכיבים (דרך שום). בעדינות לעצב תערובת בשר לתוך 48 (1 אינץ') כדורים (לא לארוז).
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
טורקיה כולהטורקיה כולה
באזיל!באזיל!
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
6
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
להוסיף הנותרים 1 כף שמן; מערבולת מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
8
תוסיף חצי קציצות למחבת. מבשלים 1 עד 2 דקות בכל צד או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הסר מהמחבת; להתחמם. חזור על הליך עם כדורי בשר שנותרו. להחזיר את כל כדורי הבשר למחבת. מערבבים ב 1/2 כוס מים, מגרד מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה. מערבבים ברוטב פסטה; מבשלים, חשופים, מעל חום בינוני גבוה במשך 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
כדורי בשרכדורי בשר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
יוצקים מעל פסטה, משליכים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
11
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
12
ילדים יכולים לעזור: עם ידיים נקיות, ילדים יכולים לעצב את כדורי הבשר.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר טחון, כתושזרעי שומר טחון, כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)97% lean הקרקע טורקיה97% lean הקרקע טורקיה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב דל שומן1% חלב דל שומן2(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות גבינת פרמזן מגוררת דק (אודותאונקיות גבינת פרמזן מגוררת דק (אודות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה גלגל עגלה לא מבושלפסטה גלגל עגלה לא מבושל723אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב פסטה אורגנירוטב פסטה אורגני1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם מחיטה מלאה טרייםפירורי לחם מחיטה מלאה טריים