קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

קציצות מקסיקניות

קציצות מקסיקניות
קציצות מקסיקניות עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 478 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם יש לכם סלסה, כמון טחון, מלח כשר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בסלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כמו קינוח. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 52%. נסו קציצות מקסיקניות, קציצות מקסיקניות, ו קציצות עוף מקסיקניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל -400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים 1 כף מהשמן במחבת גדולה, עדיפה בתנור על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד לריכוך, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים את השום ואת חלפו ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מסירים מהאש; תן להתקרר. בקערה גדולה שלבו את תערובת החזיר, פירורי הלחם, הביצה, המלח, הפלפל, הכמון והבצל. מעצבים 12 קציצות.נגבו את המחבת, הוסיפו את יתרת השמן וחממו על אש בינונית-גבוהה. משחימים את הקציצות מכל הצדדים, בערך 7 דקות בסך הכל. אם לא משתמשים במחבת אטומה לתנור, העבירו את הקציצות לתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
כדורי בשרכדורי בשר
פלפלפלפל
כמוןכמון
בצלבצל
חזירחזיר
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
6
יוצקים את הסלסה מעל.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
7
אופים עד לבישול, כ-25 דקות.עֵצָה: אם אתם במצב רוח לטאקו רך, הניחו טורטיות תירס או קמח וגבינה מגורדת עם הקציצות. אחרת פשוט הגישו אותם על אורז.
מרכיבים שתצטרך
טורטייה קמחטורטייה קמח
גבינה קרועהגבינה קרועה
כדורי בשרכדורי בשר
תירסתירס
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור