קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

קציצות סלמון

קציצות סלמון
קציצות סלמון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 184 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם סלמון, ביצה, קרקרים מלוחים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו קציצות סלמון דרום-מערביות או עוגות סלמון., טיפות סלמון או קציצות סלמון, ו קציצות סלמון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lapis לונה שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.