קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות15
מגזין

קציצות סלמון תפוחי אדמה

קציצות סלמון תפוחי אדמה
קציצות סלמון תפוחי אדמה עשויות להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלכם. צופה הדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 237 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. מתאים ל-5 ומחירו 1 מנות.7 דולר למנה. אם יש לכם ביצים, בצל, עשב שמיר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 56%. נסו קציצות סלמון תפוחי אדמה, קציצות סלמון-תפוחי אדמה, ו קציצות תפוחי אדמה סלמון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
טיילר יקב סנטה ברברה קאונטי שרדונה
טיילר יקב סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם ביותר של העשור עד כה. לאחר הבצירים הגדולים של 2013 ו -2014 והמשך הבצורת, העלו הגפנים חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם ירדו בכ -30% בסך הכל, אך התוצאה הייתה באיכות יוצאת דופן ויינות עמוקים וחזקים עם חומציות רבה. הדר, אניס, מלוחים, ואנרגטי.