קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות84
מגזין

קציצות סרטן כחולות עם תירס גולמי, במיה וסוכוטאש ליים מפתח

קציצות סרטן כחולות עם תירס גולמי, במיה וסוכוטאש ליים מפתח
קציצות סרטן כחולות עם תירס נא, אוקרן וסוכחית ליים קי יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 823 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. לך לחנות ותביא חלפיניו, בשר סרטנים, תבלין מפרץ ישן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זה עובד הכי טוב כמו מתאבן, והוא נעשה בערך 50 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו Chiles Rellenos עם תירס-ו-Okra Succotash, Hellibut במרינדה, במיה - תירס לבן סוקוטש & סלט ארוגולה, ו עוגות קמח תירס במיה עם מטבל יוגורט לימון כוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הנותרים ½ כוס תירס, הנותרים כוס פלפל אדום, בצל ירוק, מיונז, חרדל, מפרץ ישן, בשר סרטנים, ביצה מוכה קלות בקערה גדולה, מקופל עד רק מעורבב. מערבבים ב ½ פירורי לחם כוס, לא overmix. מחלקים תערובת ל 8 חלקים שווים; לעצב כל אחד לתוך פטי 1 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל ירוקבצל ירוק
פירורי לחםפירורי לחם
מיונזמיונז
בשר סרטניםבשר סרטנים
חרדלחרדל
תירסתירס
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים את פירורי הלחם הנותרים במנה רדודה, מתבלים קלות במלח ופלפל; לדלות עוגות סרטנים בתערובת, פונים קלות מעיל כל הצדדים. מסדרים קציצות בשכבה אחת על תבנית אפייה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מניחים קציצות במקפיא במשך 20 דקות או עד firm.In מחבת nonstick גדולה להגדיר מעל חום בינוני-גבוה להמיס 1 כף חמאה לתוך 2 כפות שמן קנולה; מערבולת למעיל. השמן צריך להיות חם מאוד אבל עדיין לא מעשן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מקום 4 עוגות מצופה למחבת; לבשל 3 עד 4 דקות בכל צד או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר מהמחבת, ולהתחמם. חזור על ההליך עם הנותרים חמאה, שמן קנולה ועוגות סרטן.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
חמאהחמאה
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים חם עם succotash.

מרכיבים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.