קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות49
מגזין

קציצות עוף מוקפצות עם אספרגוס, בצלים אביביים וגרמולטה טרגונית

קציצות עוף מוקפצות עם אספרגוס, בצלים אביביים וגרמולטה טרגונית
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ראשונית? קציצות עוף מוקפצות עם אספרגוס, בצל אביב, וגרמולטה פטרוזיליה-טרגון יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 76 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 519 קלוריות. גשו לסופר וקנו שמן זית, בצל ירוק ; חלקים לבנים, קציצות עוף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. מתכונים דומים: קציצות עוף מוקפצות עם אספרגוס, בצלים אביביים וגרמולטה טרגונית, בצל אדום קלוי עם גרמולטה רימון, כתום ופטרוזיליה, ו קציצות כבש באביב עם סלט תפוחי אדמה, שעועית טרגון.

הוראות

1
מערבבים הראשון 5 מרכיבים בקערה קטנה;לכסות gremolata ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חום heavylarge מחבת מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
Addsaffron ומערבבים עד כהה מעט, על30 שניות.
4
העברה לקערה אחרת; מגניב להתפורר זעפרן. לעשות קדימה: גרמולטה וזעפרן יכול להתבצע 2 hoursahead.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
5
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר.
6
מפזרים עוף בקלילות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
7
חום 1 כף שמן inheavy מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.עבודה בקבוצות והוספת עוד שמן מיותר, לבשל עוף עד חום קל ופשוט מבושל דרך, על צד 2 דקות. לארגן עוף על מגש; אוהלעם נייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
8
מוסיפים 1 כף שמן וחמאה לסמיםקילט.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
9
מוסיפים חלקים לבנים וירוקים של onionsand sauté עד מתחיל לרכך, about4 דקות.
10
הוסף אספרגוס.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
11
מפזרים ירקות זעפרן.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
12
מפזרים coarsesalt ופלפל ו sauté 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
13
Addbroth, להפחית את החום בינוני, ומבשל עד ירקות הם tenderand מרק מפחית ומעבה זיגוג, על 5 דקות. מערבבים בcrème fraîche andgremolata. מתבלים במלח ופלפל.באמצעות כף מחוררת, להעביר ירקות כדילפלוט, סידור סביב עוף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קרם פרשקרם פרש
ירקירק
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
14
רסק מעל עוף ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס דק, צמרות לחתוך לחתיכות 3 אינץ', גבעולים לחתוך לחתיכות 1/2 אינץאספרגוס דק, צמרות לחתוך לחתיכות 3 אינץ', גבעולים לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה12קציצות עוף (1/4 עד 1/2 אינץ עבה; על 2 ק קציצות עוף (1/4 עד 1/2 אינץ עבה; על 2 ק " ג)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס כשרמלח גס כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טרגון טרי קצוץ דקטרגון טרי קצוץ דק2(חוֹרֶף)קרם פנים או שמנת מתוקהקרם פנים או שמנת מתוקה1(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגורד דקקליפת לימון מגורד דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף במלח נמוךמרק עוף במלח נמוך2(חוֹרֶף)(או יותר) שמן זית כתית אקסטרה, מחולק(או יותר) שמן זית כתית אקסטרה, מחולק2(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררת דקקליפת תפוז מגוררת דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה דקפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה דק0(יכול להיות או להרחיק)(scant) חוטי זעפרן(scant) חוטי זעפרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות טחוןשאלות טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל אביב או בצל ירוק (חלקים ירוקים כהים מושלכים); חלקים לבנים חתוכים לפרוסות בעובי 1/4 אינץ', חלקים ירוקים חיוורים חתוכים לפרוסות 1/2-inchthick (scant 2 כוסות)בצל אביב או בצל ירוק (חלקים ירוקים כהים מושלכים); חלקים לבנים חתוכים לפרוסות בעובי 1/4 אינץ', חלקים ירוקים חיוורים חתוכים לפרוסות 1/2-inchthick (scant 2 כוסות)