קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות54
מגזין

קרודו בס ים עם רוטב Tiradito פרואני

קרודו בס ים עם רוטב Tiradito פרואני
קרודו בס ים עם רוטב Tiradito פרואני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 903 קלוריות, 106 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך יין, תפריט צלחות: קרודו בס ים, גרעיני תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ג'לי יין קינוח עם פירות הדר כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: קרודו בס ים עם רוטב Tiradito פרואני, טירדיטו הפרואני הסביר, ו קרודו בס ים.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)aji amarillo טריaji amarillo טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואשתהשתה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה, טחוניםעלי כוסברה, טחונים4(חוֹרֶף)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וקלו מבושל ומלוח, גרעינים הומני או תירסצ'וקלו מבושל ומלוח, גרעינים הומני או תירס6ריבס, קצוץ טרי או קפואמזוןמזון6ריבס, קצוץ טרי או קפואפרסום מזון על ידיפרסום מזון על ידי11 קילו קישואים,שום, קלופים וטחוןשום, קלופים וטחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי4(חוֹרֶף)מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמיכאל הקדוש-אפס ריזלינג מונטיגלמיכאל הקדוש-אפס ריזלינג מונטיגל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בס לבן (ארה פילה בס לבן (ארה " ב פסיפיק wild נתפס)6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב טירדיטו פרואני עם בס יםרוטב טירדיטו פרואני עם בס ים6ריבס, קצוץ טרי או קפואקרודו בס ים עם רוטב Tiradito פרואניקרודו בס ים עם רוטב Tiradito פרואני6ריבס, קצוץ טרי או קפואתפריט צלחות קטנות: קרודו בס ים עם רוטב טירדיטו פרואניתפריט צלחות קטנות: קרודו בס ים עם רוטב טירדיטו פרואני0רוטב סויה, לפי הצורךרוטב סויה, לפי הצורך2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות6ריבס, קצוץ טרי או קפואייןיין1פלפל צהוב, זרעים וגבעול הוסרו, לרבעיםפלפל צהוב, זרעים וגבעול הוסרו, לרבעים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור Seabass. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.