קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

קרוסטיני אלה פיורנטינה

קרוסטיני אלה פיורנטינה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל crostini Alla Fiorentinan. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 270 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. אם יש לך אנשובי, חמאה, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן קטוגני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. מתכונים דומים: ים בס alla פיורנטינה, Bisteccan alla Fiorentina, ו פולפטה אלה פיורנטינה..

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל, סלרי, גזר ושום; מבשלים ומערבבים במשך כ 5 דקות עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
ללטף את העוף והכבד כבש יבש, ולהוסיף למחבת. מטגנים על אש נמוכה עד שכל הצדדים מושחמים.
מרכיבים שתצטרך
כבד כבשכבד כבש
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים את היין האדום על הכבד, ולתת לו להתאדות לרגע. מערבבים את מחית העגבניות, חצי פטרוזיליה, אנשובי, ציר עוף, מלח ופלפל. כיסוי, ומבשלים במשך כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
מחית עגבניותמחית עגבניות
אנשוביאנשובי
יין אדוםיין אדום
פטרוזיליהפטרוזיליה
כבדכבד
5
השתמש בבלנדר ביד כדי לרתוח את תערובת הכבד. אם אין לך אחד, להעביר למעבד מזון, ולעבד עד חלקה. לחזור למחבת, ומערבבים את החמאה, צלפים ופטרוזיליה הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
צלפיםצלפים
כבדכבד
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבתמחבת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.