קושימומחה
מוכן ב9 שעות
מנות12
ציון בריאות77
מגזין

קרוק פוט צ'ילי

קרוק פוט צ'ילי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילי סיר קרוק. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 40 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 422 קלוריות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 9 שעות. אם יש לכם אבקת צ'יפוטלה, סוכר, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. מתכונים דומים: פיקנטי סיר עוף פלפל צ'ילי, סיר חרס צ'ילי הודו ידידותי לילדים, ו מרק תירס בסיר קרוק.

מרכיבים

1פיינטבירה, אני בדרך כלל משתמש בשיכר חום, אתה יכול להשתמש בחצי ליטר של עוף אם אתה רוצה להימנע מבירהבירה, אני בדרך כלל משתמש בשיכר חום, אתה יכול להשתמש בחצי ליטר של עוף אם אתה רוצה להימנע מבירה2(חוֹרֶף)1/2 פחית (3 oz) רסק עגבניות1/2 פחית (3 oz) רסק עגבניות2קילוגרםעגבניות מרוסקות, עם מיץעגבניות מרוסקות, עם מיץ2צ'ילי מיובש בניו מקסיקוצ'ילי מיובש בניו מקסיקו4(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)chilies חתוך ortegachilies חתוך ortega1(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'יפוטלה מיובש מעושן (קאיין יעשה אם אתה חייב.)אבקת צ'יפוטלה מיובש מעושן (קאיין יעשה אם אתה חייב.)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון, טחון טריכמון, טחון טרי8ציפורןשום, טחוןשום, טחון3jalapenos, זרע, מוכתם, קצוץ דקjalapenos, זרע, מוכתם, קצוץ דק4(חוֹרֶף)(תערובת תירס מסה)(תערובת תירס מסה)4בצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מקסיקני, לא מתוק כמו הים התיכון.אורגנו מקסיקני, לא מתוק כמו הים התיכון.2קילוגרםסטייקים עגולים, חתוכים לקוביות 3/4 אינץסטייקים עגולים, חתוכים לקוביות 3/4 אינץ11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מלח, לחתוך לקוביות 3/8 אינץחזיר מלח, לחתוך לקוביות 3/8 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Campo Viejo Cava Brut rosé. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Campo Viejo Cava Brut Rose
Campo Viejo Cava Brut Rose
צבע ורוד נוצץ. נעים וחזק על האף עם נוכחות חזקה של פירות יער אדומים בשלים. עם יש תחושה מעוגלת, נעימה בפה.