קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות69
מגזין

ג'מבליה קריאולית

ג'מבליה קריאולית
המתכון קריאולית Jambalaya יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 1 שעה ו 25 דקות. והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 394 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, פלפל טחון, אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: קריאולית Jambalaya, קריאולית Jambalaya, ו ירקות קריאולי Jambalaya.

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל ו-3 המרכיבים הבאים; מטוגנים עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים בשר חזיר, נקניק, ואת 4 המרכיבים הבאים. מבשל, ערבוב מדי פעם, 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4
מערבבים באורז, מכסים, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 30 דקות על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Familia טורס Pazo das Bruxas Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Familia Torres Pazo das Bruxas Albarino
Familia Torres Pazo das Bruxas Albarino
צבע זהב חיוור מבריק. עדין וריחני, עם פרחים משובחים, פריחת ליים ורמלדה לימון הערות. משיי ומתובל על החיך, מובנה באלגנטיות.