קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

קרפ עוף מתובל

קרפ עוף מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל קרפים מלוחים עוף. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 5353 קלוריות, 109 גרם חלבון ו 111 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמן זית, אבקת צ'ילי, פלפלים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. רק מעטים מאוד אהבו את ארוחת הבוקר הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 55 דקות. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת לא משהו. נסו Magpie ' s: Kk Challenge: Whole Wheat Chatti Pathiri-קרפים בשכבות מלוחות עם מילוי masala עוף, קרפי חלבון מתוקים או מלוחים, ו קרפים טורקיה (מלוחים Nalesniki) (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חבילהקציצות עוף ללא עורקציצות עוף ללא עור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף819קרפים בסיסיים שפורסמו על ידי JennyCקרפים בסיסיים שפורסמו על ידי JennyC2(חוֹרֶף)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2פלפלים ירוקיםפלפלים ירוקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר עדינהגבינת צ'דר עדינה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטרייגבינת מונטריי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פורטובלה חתוכות לקוביותפטריות פורטובלה חתוכות לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות1קטןתיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר חדהגבינת צ'דר חדה1פלפל צהובפלפל צהוב

יין מומלץ: קרם שרי, בורדו, שמפניה, Moscato Dasti, יציאה, בורדו לבן

קרם שרי, בורדו ושמפניה הם הבחירה הכי טובה שלי לקרפים. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "