קושיבינוני
מוכן ב26 דק.
מנות17
ציון בריאות0
מגזין

קרפים

קרפים
קרפים הוא לקטו אובו צמחוני ארוחת בוקר. מתכון זה מכין 17 מנות עם 95 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-2789 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו קמח, מים, ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 26 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 16%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: וידוי יש לי קטע עם קרפטפס ... קל נוטלה קרפטפס, קרפים, ו הקרפים הטובים ביותר.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בבלנדר, שלב את כל המרכיבים ודופק למשך 10 שניות.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מניחים את הבלילה קרפ במקרר במשך שעה 1. זה מאפשר לבועות להתפוגג כך שהקרפים יהיו פחות סבירים להיקרע במהלך הבישול. הבלילה תישמר עד 48 שעות.
מרכיבים שתצטרך
קרפיםקרפים
4
מחממים מחבת טפלון קטנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים חמאה לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
6
יוצקים 1 גרם של הבלילה למרכז המחבת ומערבלים להתפשט באופן שווה. מבשלים 30 שניות והופכים. מבשלים עוד 10 שניות ומסירים לקרש החיתוך.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
מחבתמחבת
7
הניחו אותם שטוחים כדי שיתקררו. ממשיכים עד שכל הבלילה נעלמת. לאחר שהתקררו תוכלו לערום אותם ולאחסן בשקיות ניילון אטומות במקרר למשך מספר ימים או במקפיא עד חודשיים. כשמשתמשים בקרפים קפואים, מפשירים על מתלה לפני שמתקלפים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
קרפיםקרפים
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
8
* וריאציה מלוחה
9
מוסיפים לתערובת הביצים 1/4 כפית מלח ו 1/4 כוס עשבי תיבול טריים קצוצים, תרד או עגבניות מיובשות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
עשבי תיבול טרייםעשבי תיבול טריים
תרדתרד
מלחמלח
ביצהביצה
10
* וריאציה מתוקה
11
הוסיפו לתערובת הביצים 21/2 כפות סוכר, 1 כפית תמצית וניל ו -2 כפות מהליקר האהוב עליכם.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
ליקרליקר
סוכרסוכר
ביצהביצה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, שמפניה, בורדו, Moscato Dasti, בורדו לבן

קרפים עובד ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ושמפניה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.