קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

קרפים מלוחים ממולאים בברי, בשר חזיר ואספרגוס

קרפים מלוחים ממולאים בברי, בשר חזיר ואספרגוס
המתכון קרפים מלוחים ממולאים ברי, חזיר ואספרגוס יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-50 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1173 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 98 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר. אם יש לך שמנת, עירית, מרק בקר מרוכז נוזלי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: קרפים ארטישוק תרד וברי עם רוטב דבש מתוק, קרפים טורקיה (מלוחים Nalesniki), ו קרפי חלבון מתוקים או מלוחים.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאספרגוס, ניקה, גזע ולחתוך בחצי אורך חכם, כמו גם רוחב חכםאספרגוס, ניקה, גזע ולחתוך בחצי אורך חכם, כמו גם רוחב חכם11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)מרק בקר מרוכז נוזלימרק בקר מרוכז נוזלי8פרוסותקרקרים מגוונים ו/או פירות טרייםקרקרים מגוונים ו/או פירות טריים6(חוֹרֶף)1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל3(חוֹרֶף)עירית, קצוץ דקעירית, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק10% שמנת10% שמנת2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה12פרוסותham (לפי אחד הוא האהוב עליך)ham (לפי אחד הוא האהוב עליך)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית + 1 כפיתשמן זית + 1 כפית0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Feret למברט בורדו Superieur עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
הצבע הוא אודם כהה אטרקטיבי, המשקף את תהליך בחירת הענבים זהיר. האף ואת פרופיל הטעם של פירות כהים, שזיף ו ארז הם מאוזנים היטב עם חומציות מבנה טאנין על החיך. יין אלגנטי עם כוח ועדינות כאחד. גימור יבש ומרענן משלים את היין.