קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

קרפים עם מלית אוכמניות וקיפוד ריבס

קרפים עם מלית אוכמניות וקיפוד ריבס
קרפים עם מלית אוכמניות וקיפוד ריבס יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. ארוחת הבוקר הזאת 267 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא מלח, חמאה, מיץ תפוזים, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו קרפים עם מלית אוכמניות וקיפוד ריבס, קרפים עם Blackberry-Rhubarb Compote, ו קרפי קינמון W / אוכמניות Compote (מתכונים דומים).

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח4עלי נענע טריים (לקישוט)עלי נענע טריים (לקישוט)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב דל שומן2% חלב דל שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2(חוֹרֶף)תרכיז מיץ תפוזים קפואתרכיז מיץ תפוזים קפוא1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ריבת תפוזים (למילוי)ריבת תפוזים (למילוי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבס טריריבס טרי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה בהירהשמנת חמוצה בהירה11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur Chateau Haut Gaudin בורדו עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.