קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

קשיו, צ'ילי ודגים מצופה לימון

קשיו, צ'ילי ודגים מצופה לימון
קשיו, צ'ילי ודגים מצופה לימון עשויה להיות מה שחיפשתם. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 264 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. גשו לסופר וקנו אבקת כמון, מיץ ליים, דגים ברי-קיימא ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 98 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה מצוין. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו ליים וצ'ילי טאקו דגים, דגים עם צ'ילי, מנגו וסלסה ליים, ו כדורי דגים תאילנדים עם מיונז צ'ילי ולימון.

הוראות

1
לשפשף את השמן ואת הדבק שום על הדגים עם 2 כף של מיץ לימון. עונה, ואז להשרות במשך 20-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
2
תנור חום 190c / 170c מאוורר / גז
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
Wizz יחד את מרכיבי הקרום ומיץ הסיד הנותרים כדי להפוך את הדבק מחוספס. לטף את פילה הדגים יבש עם קצת נייר מטבח, ולאחר מכן לחץ על רבע מהקרום על כל פילה. הרם על מגש אפייה משומן, ולאחר מכן צלוי במשך 12-15 דקות עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גריג ' יו אורגני Ziobaffan. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו