קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

רביולי בצלחת

רביולי בצלחת
רביולי מתכון בצלחת יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 25 דקות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 669 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם רוטב ספגטי, רביולי גבינה, גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: רביולי Di Castagne e Treviso (ערמונים ורדיקיו רביולי), רביולי Seabass מ Ischia - - - רביולי All ' Ischitana, ו צלחת תירס מתוק (מנות ראשונות).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לרביולי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין