קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

רגלי צפרדעים עם שום Nosiola ו Radicchio

רגלי צפרדעים עם שום Nosiola ו Radicchio
רגלי צפרדעים עם שום Nosiolan ו Radicchio עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 48 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 522 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. אם יש לכם תפוח, פטרוזיליה, סטים של רגלי צפרדעים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו רגלי עוף בשום צ'ילה, שום, לימון ועשב שפשף רגליים, ו רגלי עוף ברוטב שום Achiote (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף, לנקות רגליים צפרדעים נפרדות. להתייבש. מתבלים במלח ופלפל. במחבת גדולה בגודל 12 עד 14 אינץ', מחממים שמן עד לעישון מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הוסף רגלי צפרדעים וטחון עד חום זהוב בהיר בצד אחד. הפוך את הרגליים ולהוסיף שום. מבשלים עד השום הוא חום זהוב בהיר ומוסיפים מיץ לימון, חתיכות תפוח ויין. להפחית את הנוזל בחצי ולהוסיף חמאה. לנער מחבת כדי emulsify את החמאה ולהוסיף radicchio ופירורי לחם. לזרוק רגלי צפרדעים מעיל ויוצקים לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
מיץ לימוןמיץ לימון
רדיקיו.רדיקיו.
חמאהחמאה
שוםשום
תפוחתפוח
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
3
מפזרים גרידה ופטרוזיליה ומגישים.;
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה