קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 40 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

רוגן ג'וש, לאמב שאנקס.

רוגן ג'וש, לאמב שאנקס.
רוגן ג'וש, שנקס כבש דורש כ 8 שעות ו-40 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מנה אחת מכילה 914 קלוריות, 75 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל טחון, עגבניות שימורים, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. מתכונים דומים: רוגאן ג'וש (קארי כבש Kashmiri), Kashmiri Rogan Josh (הודי כבש/ כבש קארי), ו רוגן ג'וש.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Kamptaler Terrassen גרונר Veltliner. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.