קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב ארטישוק, שנטרל וציפוליני

רוטב ארטישוק, שנטרל וציפוליני
ארטישוק, Chanterelle, ו Cipollini Sauté עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 185 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לכי לחנות וקחי אפונה, פלפל, בצלי סיפוליני ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו ארטישוק ואפונה סאוט, סלט עוף ארטישוק, ו סטייק עם רוטב ארטישוק ופלפל דובדבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים ו 2 כפות מיץ. עבודה עם ארטישוק אחד בכל פעם, לכופף בחזרה עלים ירוקים חיצוניים של ארטישוק, מצלם בבסיס, עד שהגיע עלים ירוקים בהירים. לקצץ על 1/4 אינץ ' מהחלק העליון של ארטישוק.
מרכיבים שתצטרך
2
גזע מנותק של ארטישוק עד בתוך 1/4 אינץ ' של בסיס; קליפת גזע.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים ארטישוק בחצי אנכית.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים חצאי ארטישוק במי לימון. חזור עם שאר הארטישוקים. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
ממיסים 1 1/2 כפיות חמאה במחבת לא מקל גדולה על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בצל; מבשלים במשך 3 דקות או עד בצל מתחיל חום, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר בצל מחבת, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים 1 1/2 כפיות הנותרים חמאה ושמן למחבת, ערבוב עד חמאה נמס.
מרכיבים שתצטרך
9
להוסיף שאלוט, פטריות, ושום; סאוט 1/2 דקות או עד שאלוט הם מכרז.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים בצל ויין; מבשלים 3 דקות או עד היין כמעט מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
11
ארטישוק ניקוז. מערבבים ארטישוקים ואפונה לתוך תערובת בצל; לבשל 3 דקות או עד ארטישוקים רכים.
מרכיבים שתצטרך
12
הסר מהחום; מערבבים הנותרים 1 1/2 כפיות מיץ, פטרוזיליה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
13
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארטישוק לתינוקותארטישוק לתינוקות0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת71אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שנטרל טריות, חצויותפטריות שנטרל טריות, חצויות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל cipollini, קלופים חצוי (כ 2 כוסות)בצל cipollini, קלופים חצוי (כ 2 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרי, מחולקמיץ לימון טרי, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפות גבינת פרמזן גרוסהכפות גבינת פרמזן גרוסה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3(חוֹרֶף)שאלוט קצוצים דקשאלוט קצוצים דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב