קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו הטוב ביותר

רוטב ברביקיו הטוב ביותר
רוטב ברביקיו הטוב ביותר נטול גלוטן, וטבעוני רוטב. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 105 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם עשן נוזלי, רוטב צ'ילי, קטשופ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני).

הוראות

1
ב 2-סיר ליטר, לחמם את כל החומרים רותחים; להפחית את החום.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מבשלים חשפו 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
3
מגישים רוטב חם עם עוף בגריל, חזיר או בשר בקר.
מרכיבים שתצטרך
עוף בגרילעוף בגריל
רוטברוטב
בקרבקר
חזירחזיר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Carnivor זינפנדל עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Carnivor Zinfandel
Carnivor Zinfandel
קרנבור בעל גוף מלא זינפנדל הוא עסיסי, נועז, גדול וטעים, שמציע רמזים של תבלין עם מגע חלק לחיך מלא. טעמי פירות כהים אינטנסיביים של אוכמניות, שזיף ו boysenberry מתאימים עם הערות של מוקה, שוקולד מרי, פלפל שחור ותבלינים אפייה. טעמים של וניל ושקדים קלויים משתהים עם גימור ארוך וחלק.