קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מגזין

רוטב ברביקיו חזרת לבן

רוטב ברביקיו חזרת לבן
המתכון רוטב ברביקיו חזרת לבן מוכן תוך כ 5 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 1182 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 126 גרם של שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זה עובד טוב כמו רוטב. אם יש לכם מלח, שום קלוי, פלפל טחון בצפיפות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: רוטב טבילת ברביקיו חזרת התאבדות, רוטב ברביקיו לבן, ו רוטב ברביקיו לבן.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Valravn גפן ישן זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
Valravn גפן ישן Zinfandel
Valravn גפן ישן Zinfandel
ארומה מורמת מאוד של רוטב ברי רותח נובעת מהזכוכית. בפה יש מפל של פירות כחולים ואדומים כאחד, המורכב כמויות עצומות של אוכמניות, קסיס ופטל אוכמניות עם הרמז הקלוש ביותר של תפוז דם משתהה סביב היקף הליבה. הוא ממוסגר בטעם מוקה שעועית שוקולד גנאש. הגימור האנרגטי והארוך מציג תחושה של רעננות שמזמינה שתייה נוספת.