קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות2
מגזין

רוטב ברביקיו לבן דרומי

רוטב ברביקיו לבן דרומי
רוטב ברביקיו לבן דרומי נטול גלוטן,, ללא חלב וצמחוני רוטב. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 783 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 84 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך מיונז, חזרת, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: רוטב ספגטי ברביקיו דרומי, רוטב ברביקיו קולה דרומי, ו רוטב ברביקיו בסגנון דרומי.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות כריס צלב גפן ישנה זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס חוצה מקורות מכרמים שונים באחוזה (גיל ממוצע 80) כדי למצוא את הענבים הטובים ביותר כדי לייצר את היין השופע הזה. Cris Cross גפן ישן Zinfandel יש טעמים טעימים של דובדבנים שחורים וריבת ברי.