קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו מהיר

רוטב ברביקיו מהיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב ברביקיו מהיר. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 26 קלוריות. מתאים ל-16 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. לך לחנות ותביא קטשופ, חומץ תפוחים, חרדל דיז'ון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. נסו רוטב ברביקיו מהיר וקל, צ'יפוטלה מהיר-רוטב ברביקיו כתום, ו רוטב ברביקיו סיני מהיר וחריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן, על אש נמוכה, לשלב את הקטשופ, חומץ, מולסה, חרדל, מים, מלח ופלפל. מבשלים 3 עד 5 דקות. צולה את הבשר, העוף, או מאכלי הים עם הרוטב במהלך 10 הדקות האחרונות של צליה.
מרכיבים שתצטרך
מולסהמולסה
בשרבשר
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
מאכלי יםמאכלי ים
חומץחומץ
פלפלפלפל
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Boneshaker גפן הישן זינפנדל עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
צבע אדום תוסס אודם בכוס, זה 2018 זינפנדל נפתח עם ניחוחות של דובדבן, אלון קלוי, רמז של עור ותבלינים הערות. על החיך, טעמי פירות יער אדומים בשלים לחלוטין מלווים במבנה חלק, טעמים תבלינים מתמשכים עדינים, וגימור קלוי.