קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות3
מגזין

רוטב ברביקיו מולסה

רוטב ברביקיו מולסה
מתכון מולסה רוטב ברביקיו מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. אתה מקבל רוטב שמגיש 5. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 90 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. גשו לסופר וקנו מלח, פלפל, רוטב חריף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו רוטב ברביקיו מולסה, בירה ורוטב ברביקיו דבשה, ו בשר חזיר צלוי עם רוטב ברביקיו-מולסה קפה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בסיר קטן; מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים, חשוף, 5 דקות .
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים עם צלעות חזיר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Leese-פיץ ' זינפנדל. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו