קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

רוטב גבינה כחולה מהירה

רוטב גבינה כחולה מהירה
רוטב גבינה כחולה מהיר לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 25 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 90 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -9 גרם שומן כל אחת. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו גבינה, שמן קנולן, רוטב ווסטרשייר ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה עובד היטב בתור מזנון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . עם ציון ספונקולרי של 9% , המנה הזו גרועה מאוד (אבל עדיין ניתנת לתיקון). משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם רוטב גבינה כחולה , רוטב גבינה כחולה ורוטב גבינה כחולה .

הוראות

1
בקשת קטנה, מועכים גבינה כחולה עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
2
מוסיפים 2 כפות שמנת חמוצה; מקציפים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את כל שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
3
מגישים על ירקות מעורבים.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV Wilson Creek Almond Anniversary Edition. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.