קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב ההודו של סבתא

רוטב ההודו של סבתא
רוטב ההודו של סבתא יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 372 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. אם יש לכם פטרוזיליה, מלח, מרווה שפשףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: הרוטב של סבתא., רוטב לחם תירס של סבתא, ו רוטב הודו דל שומן.

הוראות

1
כפית מתקצרת למחבת ברזל יצוק 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מניחים בתנור 425* במשך 4 דקות או עד חם.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מערבבים קמח תירס, קמח, אבקת אפייה, סודה, ומלח בקערה גדולה; מוסיפים 2 ביצים וחמאה, ערבוב טוב.כפית למחבת חמה, ואופים ב 425* במשך 25-35 דקות או עד השחמה.מגניב; קרמבל לחם תירס לתוך קערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(קיבלר)(קיבלר)
(צינור גדול)(צינור גדול)
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
מוסיפים קוביות לחם ומרכיבים שנותרו, ערבוב טוב.כף לתוך צלחת אפייה משומנת קלות 13x9x2 אינץ', ואופים ב 325* במשך 1 שעה או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
5 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'5 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים8פרוסותלחם בן יום, חתוך לקוביות 1/2 אינץלחם בן יום, חתוך לקוביות 1/2 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה 1/2 כוס, נמסהחמאה או מרגרינה 1/2 כוס, נמסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ11 קילו קישואים,מלח סלרימלח סלרי822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף מוכן להגשהמרק עוף מוכן להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה2ביצים, מכותביצים, מכות3ביצים, מכותביצים, מכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,טימין קרקעטימין קרקע1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)צווארי עוףצווארי עוף2(יכול להיות או להרחיק)מרווה משופשפתמרווה משופשפת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס