קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

רוטב טבילה חם ומעושן

רוטב טבילה חם ומעושן
אם יש לכם צ'יפוטלה באדובי, עירית, שמנת וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מעולה מרהיב ציון של 16%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ארטישוק בגריל ורוטב טבילה מעושן חריף, רצועות עוף קלות עם רוטב טבילה מעושן, ו כנפי עוף בגריל עם רוטב חריף צ'יפוטלה חריף ורוטב טבילה של גבינה כחולה-יוגורט.

הוראות

1
מניחים את המיונז, השמנת החמוצה, הצ ' יפוטלה, רוטב האדובי ומיץ הליים בבלנדר ומחית לתערובת אחידה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
שמן פלפלשמן פלפל
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מעבירים לקערת טבילה ומקשטים בעירית.
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. טיטוס זינפנדל עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
טיטוס זינפנדל
טיטוס זינפנדל
מבחינה ויזואלית היין הזה משפיע כמו פרופיל הטעם, עם ליבה סגולה מלכותית אטומה להפליא המפנה את מקומה לשפה אדומה אודם ברורה. שיבולת שועל קלויה ותווי סוכר חום מתכרבלים סביב פטל חמוציות עסיסי על האף, מזכירים פריך ממש מחוץ לתנור, ואחריו הפחתת תות בלסמי, עלי כותרת ורדים קלושים ורק רמז לאוכף. על טוסט החיך, אלון ותות תות מוכתר על ידי סרט גבוה, בהיר של קרמל, וגלימה תפוחים טעימים אדומים וממתקים אבטיח. הוא ארוך ורזה על החיך, עם גוף בינוני וגימור נצחי המראה גילנות ניכרת בטאנינים.