קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות16
ציון בריאות9
מגזין

אפיית תרד עשבים

אפיית תרד עשבים
אפיית תרד עשבים דורשת כ -35 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-16 מנות. תמורת 54 סנט למנה , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 143 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -9 גרם שומן למנה. 2 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם חלב, מלח, גבינת צ'דר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב בתור מזנון. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 49% . הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: אפיית תירס עשבי תירס , אפיית דגי עגבניות עשבים , ואפיית עוף קראנץ' מלית עשבים .

הוראות

1
מבשלים תרד לפי הוראות האריזה; מסננים היטב, סוחטים את עודפי הנוזלים.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
2
מערבבים את התרד עם שאר החומרים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
יוצקים לתוך 13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. צלחת אפייה. מכסים ואופים ב-350 מעלות למשך 20 דקות. חושפים ואופים עוד 5 דקות או עד להתייצבות.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
חותכים לריבועים להגשה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Bubbly Pink Moscato היחפה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה משלימים פטל אדום, תות שדה ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!