קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

רוטב טבילת סושי חריף

רוטב טבילת סושי חריף
רוטב טבילת סושי חריף עשוי להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 18 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם רוטב סויה, שמן שומשום, לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח היפני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. . וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו סושי פירות קרים עם רוטב טבילה דבש, לחמניות סושי קינואה עם רוטב טבילת מיסו-שומשום, ו סלמון מעושן וסושי מנגו עם רוטב טבילת הדר-סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים רוטב סויה, רוטב שום צ ' ילה, שמן שומשום, ואבקת שום יחד בקערה קטנה; מוסיפים פרוסת לימון.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
לימוןלימון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.