קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

רוטב פיצה קל השני

רוטב פיצה קל השני
המתכון קל פיצה רוטב השני יכול להתבצע בערך 45 דקות. לרוטב הזה יש 15 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם התרשם מתכון זה. אם יש לכם רוטב עגבניות, אורגנו, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הים תיכונית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 32%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם רוטב פיצה קל, רוטב פיצה ביתי קל, ו רוטב פיצה ביתי קל.

הוראות

1
בקערה בינונית משלבים רוטב עגבניות, שום, אורגנו ובזיליקום ומערבבים יחד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
אורגנואורגנו
שוםשום
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים תערובת על קרום פיצה, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
מורחיםמורחים

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

האיטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
צבע: בהיר גרנט אדום. זר: מורכב ומפותח עם ניחוחות פרי בשלים. חיך: אינטנסיבי ועשיר עם משקל רב ותמצית, מתיקות של פירות בשלים להשתהות בגימור ארוך. מומלץ עם: ברווז, ציפורים משחק, מנות בשר אדום. התאמה מצוינת עם קורס גבינה משובח.