קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות14
ציון בריאות17
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב פסטה ירקות

רוטב פסטה ירקות
רוטב פסטה ירקות דורש בערך 1 שעה ו 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ללא חלב זה משרת 14 . רוטב זה יש 211 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם פלפל, פלפל, עגבניות משומרות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. עם כפית ציון 59%, המנה הזו די טובה. פסטן ירקות ברוטב לבן / פסטן ירקות קל ברוטב לבן, פסטה עם רוטב ירקות צלוי, ו רוטב פסטה ירקות צלוי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בתנור הולנדי הקפיצו את הבצל, הפלפל הירוק והסלרי בשמן עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
ירקירק
סלריסלרי
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים זיתים ושום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
זיתיםזיתים
3
ממיסים מרק במים חמים; מוסיפים לתערובת הירקות. מערבבים פנימה את רוטב העגבניות, העגבניות, רסק העגבניות, הפטריות, הבזיליקום, האורגנו, המלח אם רוצים והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פטריותפטריות
ירקירק
מרק דגיםמרק דגים
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מיםמים
מלחמלח
4
מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך שעה 1, תוך ערבוב מדי פעם.
5
מגישים עם פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה

מרכיבים

41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רוטב עגבניותפחיות כל אחד) רוטב עגבניות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ14ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטה חמה ומבושלתפסטה חמה ומבושלת21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1גדולפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הצנצנת חתכה פטריות, סחוטהצנצנת חתכה פטריות, סחוט2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מגולענים זיתים בשלות, סחוט פרוסיכול מגולענים זיתים בשלות, סחוט פרוס1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח, אופציונלימלח, אופציונלי170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים