קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

רוטב צ'ילה של לו

רוטב צ'ילה של לו
רוטב הצ'ילה של לו יכול להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 438 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך סוכר, פלפלים, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. וזה טוב. נסו רוטב צ'ילה ורדה Tomate (akan AWESOME-sauce), רוטב צ'ילה האדום, ו רוטב צ'ילה האדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצע את השלבים 1 עד 4 של הוראות שימורים, באמצעות שבע צנצנות בגודל ליטר.
2
מצרף את כלהכסף בשכבה כפולה של גזה ולקשור בחוזקה עם מחרוזת.
מרכיבים שתצטרך
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
3
קוצצים גס עגבניות; אתה צריך 4 ליטרים, כולל מיצים. לקלף ולקצוץ בצלים גס; אתה צריך 4 1/2 כוסות. גזע, זרע, וקוצצים גס פלפלים אדומים וירוקים; אתה צריך 3 כוסות של כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
במחבת 10 עד 12 ליטר, לשלב שקית תבלינים, עגבניות, בצל, פלפלים אדומים וירוקים, חומץ, סוכר, מלח, חרדל, קינמון, רוטב חריף, אבקת קארי, אגוז מוסקט, זנגביל וצ ' ילי. אמצעי אחסון (ראה "עצות שימורים של שקיעה" להלן). מביאים לרתיחה על חום גבוה, ערבוב מדי פעם. להפחית את החום למדיוםולערבב לעתים קרובות עד התערובת היא עבה ומופחתת על ידי 1/2, על 2 שעות. תוציא את שקית התבלינים ותזרוק.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
בצע את השלבים 5 עד 11 של הוראות שימורים, עוזב 1/2 אינץ ' של headspace בכל צנצנת ועיבוד צנצנות במשך 15 דקות (ראה הערות).
1
מוסיפים חמאה לריבות וג ' לי כדי למנוע היווצרות קצף במהלך הבישול. אם אתה להשמיט את החמאה, לרפרף את הקצף לפני מצקת ריבה או ג ' לי לצנצנות. המתכון יניב בערך 1/4 כוס פחות.
מרכיבים שתצטרך
GummiesGummies
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
ריבהריבה
2
מדוד את כל הסוכר לקערה לפני תחילת המתכון. מתכונים רבים לשימורים קוראים לנפח גדול של סוכר להתווסף כאשר תערובת כבר רותחים; מדידת קדימה מפשטת צעד זה ומונעת טעויות.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
השתמש בסרגל כדי למדוד נפח. כמה מתכונים קוראים לתערובת להיות מופחת על ידי כמות מסוימת. כדי לברר זאת בקלות, הכנס סרגל עץ נקי לתוך המחבת לפני הבישול ולמדוד כמה רחוק את התערובת מגיעה. לאחר מכן מבשלים לפי ההוראות עד שהוא מצטמצם באחוזים שצוינו. לדוגמה, אם תערובת לא מבושל אמצעים 4 אינץ 'במחבת מתכון אומר להפחית בחצי, לבשל אותו עד 2 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות4צ'ילי יבש חם (כל 3 עד 4 ב. ארוך)צ'ילי יבש חם (כל 3 עד 4 ב. ארוך)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש605אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים ירוקים (כ -3)פלפלים ירוקים (כ -3)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל (על 4)בצל (על 4)605אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים אדומים (בערך 3)פלפלים אדומים (בערך 3)2(חוֹרֶף)(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4קילוגרםעגבניות בשלות, קלופים (ראה הערות)עגבניות בשלות, קלופים (ראה הערות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)allspice כולוallspice כולו6ריבס, קצוץ טרי או קפואהוראות שימוריםהוראות שימורים

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Bodegas Naveran ברות קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
50% Xarel-lo, 30% Macabeo, ו 20% Parellada בגילאי 18 חודשים על lees להפוך את זה קאווה ערך מדהים. בועות עדינות עם מרקם משיי ומינרליות גירית הופכות את משקה הקאווה הזה כמו שמפניה NV.