קושירגיל
מוכן ב26 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

רולאד אן פפילוט סוליה

רולאד אן פפילוט סוליה
סוליית Roulade En Papillote עשויה להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 535 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 26 דקות. גשו לסופר וקנו מלח כשר, שמיר, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו סול en Papillote עם עגבניות וזיתים, En Papillote מתוק צ'ילי קוקוס הבלעדית, ו barramundi en papillote (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.