קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות80
ציון בריאות0
מגזין

ריבועי קוקטייל חלפיניו

ריבועי קוקטייל חלפיניו
ריבועי קוקטייל חלפיניו הוא הר ד ' אובר המגיש 80. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 28 קלוריות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, ראשוני וקטוגני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. לכו לחנות ואספו ביצים, פלפלי ג'לפנו, גבינת צ' דר ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 13%. ציון זה הוא רע למדי. אבטיח ג'אלפה צידדו קוקטייל קריר, שרימפס קלוי שום עם רוטב קוקטייל ג'לאפה סיידו, ו סרדינים עם גבינת שמנת ג'לאפה סיידו וזיתי קוקטייל דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מפזרים פלפלי צ 'ילה קצוצים בתבנית אפייה מרובעת בגודל 9 על 9 אינץ' משומנת היטב. מכסים בגבינה, ואז שופכים ביצים מוכות על כל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
גבינהגבינה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בתנור שחומם מראש למשך 30 דקות או עד לקבלת יציבות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מוציאים מהתנור ומצננים לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
חותכים לריבועים בגודל 1/2 על 1 אינץ'. מקל קיסם לתוך כל ריבוע, ומניחים על צלחת הגשה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. המועמד רנרד ברוט עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
רנארד ברוט
רנארד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מאונייה