קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

ריבת משמש-פטל

ריבת משמש-פטל
ריבת משמש-פטל היא ללא גלוטן וצמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1111 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך סוכר, חמאה, הוראות שימורים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו תבלין. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 47%. מתכונים דומים: משמש וגרנולה פטל עם יוגורט דבש פטל, עוגת פטל משמש, ו ריבת משמש-פטל.

הוראות

1
בצע את השלבים 1 עד 4 של הוראות שימורים, באמצעות ארבע צנצנות בגודל ליטר.
2
בור וקוצצים גס או משמשים מחית; אתה צריך 3 כוסות. מיץ פטל; אתה צריך 3 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
משמשמשמש
3
במחבת של 8 עד 10 ליטר, מערבבים 1/4 כוס סוכר עם הפקטין.
מרכיבים שתצטרך
פקטיןפקטין
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים משמשים, פטל, מיץ לימון וחמאה (אם משתמשים); מערבבים עד שפקטין מעורבב היטב. מביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים הנותרים 4 1/4 כוסות סוכר; כאשר התערובת קורות חיים רותחים, מערבבים בדיוק 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פטלפטל
משמשמשמש
חמאהחמאה
פקטיןפקטין
סוכרסוכר
5
הסר מהחום באופן מיידי.
6
לרפרף ולהשליך כל קצף ריבה. מערבבים לעתים קרובות במשך 5 דקות כדי להפיץ פירות. בצע צעדים 5 עד 11 של הוראות שימורים, עוזב 1/4 אינץ ' של headspace ועיבוד צנצנות במשך 5 דקות (ראה הערות).
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
ריבהריבה
1
מוסיפים חמאה לריבות וג ' לי כדי למנוע היווצרות קצף במהלך הבישול. אם אתה להשמיט את החמאה, לרפרף את הקצף לפני מצקת ריבה או ג ' לי לצנצנות. המתכון יניב בערך 1/4 כוס פחות.
מרכיבים שתצטרך
GummiesGummies
חמאהחמאה
ג'ליג'לי
ריבהריבה
2
מדוד את כל הסוכר לקערה לפני תחילת המתכון. מתכונים רבים לשימורים קוראים לנפח גדול של סוכר להתווסף כאשר תערובת כבר רותחים; מדידת קדימה מפשטת צעד זה ומונעת טעויות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
השתמש בסרגל כדי למדוד נפח. כמה מתכונים קוראים לתערובת להיות מופחת על ידי כמות מסוימת. כדי לברר זאת בקלות, הכנס סרגל עץ נקי לתוך המחבת לפני הבישול ולמדוד כמה רחוק את התערובת מגיעה. לאחר מכן מבשלים לפי ההוראות עד שהוא מצטמצם באחוזים שצוינו. לדוגמה, אם תערובת לא מבושל אמצעים 4 אינץ 'במחבת מתכון אומר להפחית בחצי, לבשל אותו עד 2 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת