קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות62
מגזין

ריזוטו מצומצם

ריזוטו מצומצם
ריזוטו Squink עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 777 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 10 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לכם פלפל, דיו sachets דיונון, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית ציון של 90% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: ריזוטו Squink, ריזוטו גרגיר הנחלים עם סקמפי וסקלופס-ריזוטו aux langoustines, קרסון et coquille סנט ז'אק, ו ריזוטו alla crema di scampi (ריזוטו עם שרימפס Puréed).

הוראות

1
אמרתי שאני בדרך כלל להשתמש יין לבן או ורמוט לבן יבש בריזוטו, אבל אני חייב להודות כי המתכונים כאן לא נראה לשאת את זה. יש לי תירוץ עם זה, גם: כל העניין של הריזוטו הזה הוא שהוא שחור, צבוע בדיו דיונון (squink של הכותרת שלי) ולא היה לי שום רצון להפחית את השפעתו עם קצת יין לבן מזוגג. אבל זו לא רק שאלה של צבע: דיו הדיונון כל כך עשיר, בטעם ראש, ששום דבר פחות מאדום חזק יעמוד בזה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוזר ככל שזה נשמע לצלחת כל כך אקזוטית, זה עשוי אפילו לעבור לגייס כמו המתנה storecupboard. האורז, המרק ודיו דיונון (זה מגיע בשקיות, מתוך מוכר דגים טוב או מעדנייה איטלקית, או מקור מקוון) ניתן לשמור בקלות. סימנתי את ציפוי טבעת הדיונון כאופציונלי, אבל אפילו זה יכול לחיות במקפיא במשך כמה חודשים.
מרכיבים שתצטרך
3
בעוד אני יותר שמח לאכול אותו שחור רגיל, אני לא יכול שלא להרגיש מעודד על ידי הקישוט טריקולור קליל המסופק על ידי טבעות דיונון, פלפל צ ' ילה אדום ופטרוזיליה. לא שמעודדים אותי, זו המטרה של מנה כה יפה וקודרת, ארוחת הדייט המושלמת לגותים.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים את הדיונון (אם באמצעות) לטבעות דקות ולהניח בצד בזמן שאתה מקבל על עם ריזוטו.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים את המרק עד כמעט רותחים, ולשמור על מרק חם בסיר על החום הנמוך ביותר
מרכיבים שתצטרך
6
לחמם את 2 כפות שמן בסיר גדול, כבד מבוסס ולרכך את הבצל הירוק פרוס במשך 2 דקות על אש נמוכה. תמשיכי לערבב ואל תתני להם להישרף. באח בשום ולהגביר את החום. לזרוק את האורז ולהפוך אותו בשמן ולכן הוא slicked ומבריק.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את היין האדום ולתת לו בועה מעל האורז.
מרכיבים שתצטרך
8
לובש כפפות ויניל חד פעמיות, לגזור בדיו דיונון בזהירות להטביע את השקיקים סחוט החוצה לתוך המחבת נפרדת של מרק חם כדי להוציא את כל הדיו שנותר. לאחר מכן מוסיפים וממשיכים להוסיף חופנים של מרק חם לאורז, ומאפשרים לצקת אחת להיספג לפני הוספת הבא, תוך ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
9
כאשר האורז היה 15 דקות, אתה יכול להיות פחות חרוץ בחזית ערבוב ולהמשיך עם דיונון, אם אתה משתמש בזה. במחבת, מחממים 2 כפיות שמן זית וצ ' ילה, עד רוחשות, ואז מוסיפים את טבעות הדיונון ומבשלים, ערבוב או רועד את המחבת קצת, במשך 3 דקות. מתבלים בפלפל טחון, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
10
בשלב זה, הריזוטו השחור צריך להיות מוכן, אז לחלק אותו בין קערות רדודות מחוממות או צלחות, העליון עם צ ' ילה דיונון, אם שימוש, ולפזר עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך