קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

ריזוטו עם אפונה ופטריות

ריזוטו עם אפונה ופטריות
ריזוטו עם אפונה ופטריות עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 12 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 414 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, אורז פנינה, פטריות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית ציון של 41% המנה הזאת די טובה. נסו דייסת אפונה חם (ריזוטו שיבולת שועל עם אפונה), ריזוטו עם אפונה וחזיר, ו ריזוטו שיבולת שועל עם אפונה ופקורינו (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקצץ ולהשליך כל חצץ או אדמה וגזע דהוי מסתיים מפטריות (לקצץ ולהשליך גבעולי שיטאקה). לטבול פטריות במים קרים, מרשרש בעדינות לשטוף היטב, ואז במהירות להרים ולנקז. פורסים דק פטריות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
2
במחבת 3-4 ליטר מעל חום בינוני גבוה, לשלב שמן, שום, בצל, ופטריות. מערבבים לעתים קרובות עד ירקות רק מתחילים חום, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פטריותפטריות
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים אורז ומערבבים עד שחלק מהדגנים אטומים, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
אורזאורז
4
מוסיפים 4 מרק כוסות למחבת; כאשר הוא רותח, להפחית את החום בינוני או בינוני נמוך ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד אורז הוא רק רך לנשוך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים אפונה וחמאה ומערבבים לעתים קרובות עד אפונה רכים לנשוך, 2 עד 5 דקות. לקבלת ריזוטו creamier, להוסיף יותר מרק עד תערובת הוא עקביות הרצוי רותחים. מוסיפים חצי מהגבינה. ריזוטו העונה לטעום עם מלח ופלפל, לשפוך לתוך קערה, ומפזרים גבינה נותרת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
גבינהגבינה
מרקמרק
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה