קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

ריזוטו עם מסקרפונה ופרושוטו

ריזוטו עם מסקרפונה ופרושוטו
ריזוטו עם מסקרפונה ופרושוטו נטול גלוטן, מנה עיקרית. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 666 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 43 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם אורז ארבוריו, חמאה, שאלוט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 50%. הציון הזה מוצק. נסו ריזוטו פורטובלו עם מסקרפונה, טליאטלה עם שעועית פאבה, מסקרפונה ופרושוטו, ו כוסות מיני פריטטה עם מסקרפונה ופרושוטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל -400 מעלות צלזיוס. הביאו את מרק העוף ו -2 1/2 כוסות מים לרתיחה בסיר על אש בינונית; מכסים ושומרים על חום. בינתיים מסדרים את הפרושוטו בשכבה אחת על תבנית מרופדת בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פרושוטופרושוטו
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
אופים עד פריך, 8 עד 10 דקות; מניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מחממים 2 כפות חמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את שאלוט ומבשלים, תוך ערבוב בכף עץ, עד שהם רכים, 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
5
מוסיפים את האורז ומבשלים, תוך ערבוב, 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
6
מוסיפים את היין ומבשלים תוך ערבוב עד להתאדות כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
7
מוסיפים 1/2 כוס מרק חם ומערבבים כל הזמן עד לספיגה. חזור על הפעולה, הוסף את המרק במרווחים של 1/2 כוס וערבב כל הזמן, עד שהנוזל נספג והאורז פשוט רך וקרמי, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
אורזאורז
8
מסירים מהאש.
9
שלב בקערה את הפטרוזיליה,העירית והמרג ' ורם.
מרכיבים שתצטרך
מרז ' ורםמרז ' ורם
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מוסיפים לריזוטו את כל עשבי התיבול מלבד 1 כף יחד עם הגרוייר, המסקרפונה ושאר 2 כפות החמאה; מערבבים במרץ עד לקבלת קרם, בערך 1 דקה. שוברים את הפרושוטו לחתיכות. מחלקים את הריזוטו בין קערות ומעליהם הפרושוטו ועשבי התיבול השמורים.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
פרושוטופרושוטו
GruyereGruyere
חמאהחמאה
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
צילום: קון פולוס

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות קסטלני קיאנטי אנאטה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -14 דולר לבקבוק.
קסטלני קיאנטי אנאטה
קסטלני קיאנטי אנאטה
אודם בהיר בצבע אדום. האף עז ופירותי עם ניחוח סגול ורמז קל של דובדבנים ודומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל שהופך לרכות קטיפתית.משתלב היטב עם פסטות טעימות למנות פסטה חריפות. אידיאלי עם צלי, סטייקים ועגל בגריל.תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% סיליגיולו