קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

ריזוטו פשוט עם עגבניות קלויות

ריזוטו פשוט עם עגבניות קלויות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל ריזוטו פשוט עם עגבניות קלויות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 687 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם מרק עוף, יין, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אורז arborio אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שוקולד כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו ריזוטו פארו וקייל עם עגבניות צלויות, ריזוטו קינואה (קינוטו) עם עגבניות שרי קלויות, ו סלמון פריך עם ריזוטו ועגבניות צלויות איטיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 אף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את העגבניות בשכבה אחת על תבנית אפייה מעוטרת.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
טפטוף עם שמן העונה עם 1/2 כפית מלח. צלי עד שהתרכך, כ -45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
4
בואו מגניב במשך 10 דקות.בינתיים, להמיס את החמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את הבצל ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
6
מוסיפים את האורז ומבשלים, ערבוב כל הזמן, במשך 2 דקות. להפחית את החום בינוני נמוך.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
7
מוסיף את היין ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
8
מוסיפים את המרק, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב מדי פעם ומחכה עד שהוא נספג לפני הוספת יותר. זה צריך לקחת בערך 30 דקות עבור כל מרק להיספג.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
9
הסר מהחום ומערבבים בפרמזן, מלח ופלפל, ולאחר מכן מערבבים את העגבניות והקורנית. כף לתוך קערות בודדות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.