קושימומחה
מוכן ב1 ש, 36 דק.
מנות6
ציון בריאות68
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

רפרפת תפוחי אדמה כחולה עם עוגה לבנה

רפרפת תפוחי אדמה כחולה עם עוגה לבנה
רפרפת תפוחי אדמה כחולה עם עוגה לבנה לוקחת כשעה ו-36 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 4577 קלוריות, 80 גרם חלבון ו-104 גרם שומן כל אחת. תמורת 9.55$ למנה, מתכון זה מכסה 73% מהדרישות היומיות שלכם של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מבית Foodnetwork דורש חמאה, סוכר קונדיטורים, קוקוס ווניל. זה עובד היטב כקינוח. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. עם ציון ספונקולרי של 79%, המנה הזו מוצקה. סלט תפוחי אדמה אדום לבן וכחול, סלט תפוחי אדמה אדום, לבן וכחול וסלט לבן אדום וכחול תפוחי אדמה דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
קולפים וחותכים את תפוחי האדמה לקוביות בגודל בינוני, ומרתיחים עד שהמזלג מתרכך. לאחר שתפוחי האדמה התבשלו, מועכים אותם, מערבבים עם הקוקוס, הווניל, החלב המאוד, המים, הסוכר, המלח והריקוטה ומערבבים היטב עד שכל החומרים מתאחדים.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר
4 אונקיות חלב מרוכז4 אונקיות חלב מרוכז
8 אונקיות שמנת כבדה, מוקצפת8 אונקיות שמנת כבדה, מוקצפת
לפי עוגהלפי עוגה
עוגה לבנה בגודל 8 על 10 אינץ', פרוסה ל-2 שכבותעוגה לבנה בגודל 8 על 10 אינץ', פרוסה ל-2 שכבות
8- על ידי עוגה לבנה, פרוסה ל-2 שכבות8- על ידי עוגה לבנה, פרוסה ל-2 שכבות
פרוס ל-2 שכבותפרוס ל-2 שכבות
1 ליים, קליפת, לקישוט1 ליים, קליפת, לקישוט
2
מניחים את תערובת הפירה על אש נמוכה, תוך ערבוב מתמיד, ומניחים לתערובת להתבשל במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ליים, קליפה, לקישוטליים, קליפה, לקישוט
3
מוסיפים את החמאה והחלב המרוכז ומבשלים עוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים
1 ליטר תותים, שטופים, מקולפים ופרוסים דק1 ליטר תותים, שטופים, מקולפים ופרוסים דק
4
להרכבת הרפרפות, בעזרת חותכן עוגיות עגול בגודל 4 אינץ', חותכים 12 חתיכות עוגה משכבות העוגה. בעזרת תבנית או קופסת שימורים עגולה בגודל 4 אינץ', מניחים שכבה אחת של עוגה בתחתית.
מרכיבים שתצטרך
תותים, שטופים, מקולפים ופרוסים דקתותים, שטופים, מקולפים ופרוסים דק
ציוד שתשתמש בו
סוכריות דקורטורסוכריות דקורטור
5
מוסיפים מעל כ-2 כפות מהקרם, חוזרים על הפעולה עם שכבה נוספת של עוגה, קרם, ומסיימים בשכבה עליונה של העוגה. חזור על תהליך זה עבור כל רפרפת בודדת עד שכל שכבות העוגה מנוצלות, ויש לך מספיק לאורחים שלך. מקררים למשך שעה.
מרכיבים שתצטרך
1 טיפות מסטיק כתומות גדולות1 טיפות מסטיק כתומות גדולות
6
בסיר קטן, מערבבים את התותים, המים והסוכר, מבשלים על אש בינונית עד שהסוכר נמס והתותים מבושלים, כ-15 דקות. בעזרת בלנדר מערבבים את תערובת התותים עד לקבלת תערובת חלקה. לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
7
לאחר שהורכבו וקיררו את עוגות הרפרפת, מגלגלים כל רפרפת בסוכר קונדיטורים ומפדרים את החלק העליון באבקת הקקאו.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
1 טיפות מסטיק כתומות גדולות1 טיפות מסטיק כתומות גדולות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
8
להגשה מניחים כל רפרפת בצלחת, מטפטפים את רוטב התותים מסביב לקינוח ומוסיפים לכל קינוח כף קצפת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב תותרוטב תות
לימון גומילימון גומי
1 טיפות מסטיק כתומות גדולות1 טיפות מסטיק כתומות גדולות
9
מקשטים בגרידת ליים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוקוס מגורדקוקוס מגורד170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוקוס מגורדקוקוס מגורד113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב מרוכזחלב מרוכז113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים2526 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת כבדה, קצפתשמנת כבדה, קצפת10אינצ ' ים8- by white cake, sliced into 2 layers8- by white cake, sliced into 2 layers1lime, zested, for garnishlime, zested, for garnish907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה כחוליםתפוחי אדמה כחולים124אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ריקוטהריקוטה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1pintsstrawberries, washed, hulled, and thinly slicedstrawberries, washed, hulled, and thinly sliced200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

רפרפת עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.