קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

רצועות קינמון מטוגנות

רצועות קינמון מטוגנות
המתכון מטוגן רצועות קינמון יכול להתבצע בערך 25 דקות. מתכון זה מכין 20 מנות עם 241 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. גשו לסופר וקנו טורטיות קמח, קינמון טחון, אגוז מוסקט טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. עם כפית ציון 14%, המנה הזו די גרועה. נסו קינמון שקדים רצועות, קינמון וסוכר טורטיה רצועות, ו קינמון סוכר טוסט רצועות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו סוכר, קינמון ואגוז מוסקט; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
חותכים טורטיות ל -3 אינץ'. איקס 2-ב. רצועות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
3
חום 1 ב. של שמן במחבת או חשמלי מטגנים מחבת כדי 375 מופרד; מטגנים 4-5 רצועות בכל פעם עבור 30 שניות על כל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
בעודם חמים, מניחים רצועות בשקית עם תערובת סוכר; לנער בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סוכרסוכר
6
מגישים מיד או מאחסנים בכלי אטום.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות פייפר-היידסיק ברוט קובי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
פייפר-היידסיק ברוט קובי
פייפר-היידסיק ברוט קובי
פייפר-היידסיק קוב סוויד ברוט הוא קלאסי, מובנה, בעל גוף מלא ומפוצץ בשמפניה פירות. התערובת מורכבת מרוב פינוט נואר, המשלבת יותר מ -100 קרוס מרחבי אזור שמפניה ופינוט מיונייר מאזור גרנדה ופטי מונטאן דה ריימס.על החיך: יין מובנה, בעל גוף מלא ופרנק. אגס עסיסי ובשרני ומרקם ענבים זהוב. הגימור מצטמצם לטעמי הדרים ואשכוליות. יין עם פירות נהדרים, תחושת פה טובה ואיזון הרמוני.