קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות55
מגזין

שוקולד חמאת בוטנים שיבולת שועל לילה

שוקולד חמאת בוטנים שיבולת שועל לילה
המתכון שוקולד חמאת בוטנים שיבולת שועל לילה מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט גדול צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 479 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. 11 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. לכי לחנות וקחי דגנים, חמאת בוטנים, יוגורט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. נסו שוקולד חמאת בוטנים שיבולת שועל לילה, שוקולד חמאת בוטנים שיבולת שועל לילה, ו שוקולד חמאת בוטנים פאדג'שיבולת שועל לילה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.