קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שוקולד עומס יתר דיאט עוגה סודה

שוקולד עומס יתר דיאט עוגה סודה
מתכון שוקולד עומס יתר דיאט עוגה סודה יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 40 דקות. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 209 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם תערובת עוגת שוקולד פאדג', שוקולד שוט מגניב, דיאט קולה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. נסו 4 נקודות-דיאט סודה עוגה, Ww 1 נקודה Ww עוגה-דיאט סודה, ו דיאט סודה עוגה או עוגות עם ציפוי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.