קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

שושנה לבבית

שושנה לבבית
Rosehip cordial נטול גלוטן,, וטבעוני ומספק כ 1 מנות. יש משקה זה 2975 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-113 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. נסו תה קר Rosehip פטל, יוגורט קפוא Rosehip תות, ו קפה לבבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את rosehips במחבת גדולהאפור על 2 ליטר מים רותחים. להביא את המים לרתיחה, ואז לכבות את החום ולאפשר את rosehips לרתיחה במשך 15 דקות. מסננים את mixturethrough שקית ג ' לי או שכבה כפולה שלmuslin, לסחוט כמה שיותר liquidas אתה יכול, ואז להפריש.להטות את עיסת בחזרה למחבת, pouron 1.5 ליטר מים ולהביא theboil. ואז לכבות את החום ולאפשר כדילהזין במשך 10 דקות. חזור על strainingprocess, ואז לזרוק את עיסת זהנשאר במוסלין.
מרכיבים שתצטרך
שושניםשושנים
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
יוצקים את כל נוזל rosehip מתוח לתוך מחבת נקייה ומרתיחים במהירות עד reducedכ1 ליטר. לרפרף את כל חלאות שמגיע אל פני השטח, ואז לעורר thesugar עד מומס.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
יוצקים את בקבוקי סירופ intosterilised, מוכן לשרת. הקודיאלי ישמור עד שלושה חודשים, מאוחסן במקרר
מרכיבים שתצטרך
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל