קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

שחור המשימה איור משמר

שחור המשימה איור משמר
שחור המשימה איור משמר נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה 0% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. תבלין זה יש 96 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו צנצנת, מים, פלפל טחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. ציון זה הוא בלתי אפשרי. נסו שחור המשימה איור ריבה, מאפינס תאנה משימה שחורה, ו שחור המשימה תאנה טארט (מתכונים דומים).

הוראות

1
גורפים את הבשר מהתאנים בעזרת כף וזורקים את הקליפות. הביאו לרתיחה סוכר ומים בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה, תוך ערבוב עד להמסת הסוכר. מערבבים פנימה עיסת תאנים, מיץ ליים, קינמון, ג ' ינג ' ר ופלפל לבן. מבשלים, תוך ערבוב לעיתים קרובות, עד שמדחום ממתקים קורא 210 מעלות פרנהייט (100 מעלות צלזיוס), כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 (8 אונקיות) צנצנת דבש1 (8 אונקיות) צנצנת דבש
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בזמן שהשימורים מתבשלים, מעקרים צנצנת ומכסה במים רותחים למשך 5 דקות לפחות. ארזו את השימורים החמים בצנצנת המעוקרת עד 1/4 אינץ ' מהחלק העליון. מעל את הצנצנת עם המכסה המעוקר ומניחים להתקרר לפני אחסון שימורים במקרר.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב