קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

שיבולת שועל ארוחת בוקר בננה, שוקולד ושקדים

שיבולת שועל ארוחת בוקר בננה, שוקולד ושקדים
המתכון בננה, שוקולד, שקדים ארוחת בוקר שיבולת שועל יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך בערך 15 דקות. ארוחת בוקר זו כוללת 375 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 23 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם שיבולת שועל לבישול, סוכר טורבינאדו, אבקת קקאו וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 89%, וזה נהדר. מתכונים דומים: עוגיות ארוחת בוקר שוקולד בננה שיבולת שועל, שוקולד מריר, שקדים ומלח ים בננה שיבולת שועל אפויה, ו שוקולד מריר, שקדים ומלח ים בננה שיבולת שועל אפויה.

הוראות

1
הקציפו את החלב, אבקת הקקאו, סוכר הטורבינאדו ותמצית השקדים יחד בסיר על אש בינונית-נמוכה עד שהסוכר נמס; הביאו את התערובת לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר Turbinadoסוכר Turbinado
1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מערבבים את הבננה המעוכה ושיבולת השועל לתערובת החלב; מבשלים על רתיחה עד ששיבולת השועל מסמיכה והבננה התפרקה מעט, כ -5 דקות. מקפלים את השקדים הפרוסים לתוך שיבולת השועל להגשה.
מרכיבים שתצטרך
שקדים חתוכיםשקדים חתוכים
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
שיבולת שועלשיבולת שועל
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך קבינט ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך קבינט ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך קבינט ריזלינג